>>> >> >>>>>>
Možný osobní odběr na pobočce.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Mohlo by se Vám líbit...
Návštěvy
Obchodní podmínky Sekáč Jimmy

Platební podmínky a expedice zboží:
Expedice zboží:
Zboží expedujeme do 2 pracovních dnů po obdržení Vaší objednávky.
Možnost rezervace zboží po dobu 14 dní.
Způsob platby:
Objednávky nad 1.000,-Kč ZDARMA !!!!
Poštou na dobírka
- Dobírka- 95,-kč
Platba převodem na účet
- Převodem - 65,-Kč
- Číslo účtu - 127157339/0800
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce, obdrží kupující se zbožím i daňový doklad.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech :
- zboží se již nevyrábí, nedodává nebo není dostupné
V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).
Práva a povinnosti kupujícího + Reklamace
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
Kupující má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu) a prodávající vrátí peníze zpět do 30 dnů od odstoupení od kupní smlovy.
Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- Telefonicky
- Osobním doručení
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Ochrana osobních údajů.
Náš internetový obchod, se zavazuje, že získané osobní údaje od zákazníků budou použity pouze k zabezpečení provozu těchto stránek. Tyto údaje jsou chráněna dostupnými prostředky před zneužitím. Veškeré údaje a statistiky o vašich nákupech, které jsou získány během provozu a je nutné je archivovat např. z důvodu reklamace, nejsou poskytovány třetím stranám. Vážíme si našich zákazníků a proto osobní data svěřená zákazníkem, pokládáme za přísně důvěrná. Kromě přepravních společností uvedených na našich stránkách, nejsou data poskytována žádným dalším subjektům a nebudou ani použita jiným než výše uvedeným způsobem.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
O prodejci
Kontakt